BS Pułtusk: Bankowość elektroniczna indywidualne

Bankowość elektroniczna w Banku Spółdzielczym w Pułtusku w 2025 roku to przyzwoita oferta, ale bez fajerwerków. Plusem jest brak opłat za dostęp do internet bankingu i same przelewy (zwykłe) realizowane online. Minusem – wysokie opłaty za przelewy natychmiastowe i SMS-y autoryzacyjne. To oferta dobra dla osób, które rzadko wykonują przelewy natychmiastowe i akceptują SMS-y jako metodę autoryzacji (alternatywą jest autoryzacja w aplikacji mobilnej – polecam). Jeśli robisz dużo przelewów natychmiastowych, szybko się zorientujesz, że przepłacasz i warto poszukać alternatywy. Dla tych, którzy głównie sprawdzają stan konta i robią kilka przelewów miesięcznie, usługa jest wystarczająca.

Opłaty i prowizje – gdzie bank zarabia?

BS Pułtusk zarabia na przelewach natychmiastowych i SMS-ach. Zerknij na to zestawienie:

Rodzaj operacji Opłata w placówce Opłata online
Przelew natychmiastowy Express Elixir 10,00 zł 7,00 zł
Przelew SORBNET - (brak danych) 35,00 zł

Przy cenie 7 zł za przelew natychmiastowy przez internet, wykonując 10 takich przelewów w miesiącu, wydasz 70 zł. To już sporo. Podobnie z SMS-ami: 0,08 zł za SMS może wydawać się kwotą symboliczną, ale jeśli robisz dużo transakcji, nazbiera się. Przy 50 transakcjach miesięcznie to dodatkowe 4 zł. Niby niedużo, ale warto o tym pamiętać.

Pułapka SMS-ów autoryzacyjnych

Koszt 0,08-0,10 zł za SMS do autoryzacji transakcji to archaizm. W 2025 roku używanie autoryzacji w aplikacji mobilnej powinno być standardem i to powinno być promowane przez bank, a nie SMS-y. Jeżeli zależy Ci na oszczędnościach, a jednocześnie cenisz sobie bezpieczeństwo transakcji to polecam korzystanie z autoryzacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Unikniesz wtedy opłaty 0.08zł/SMS. Co ważne zmiana numeru telefonu w usłudze SMS Banking kosztuje aż 5 zł. To moim zdaniem przesada – lepiej od razu zrezygnuj z SMS-ów i przestaw się na aplikację.

Aplikacja mobilna – Nasz Bank

Aplikacja mobilna to standard w dzisiejszych czasach. BS Pułtusk udostępnia "Nasz Bank" na Androida i iOS. Zapewnia ona dostęp do standardowych funkcji: sprawdzanie salda, historii rachunku, wykonywanie przelewów, zakładanie lokat. Kluczowe jest, czy apka działa stabilnie i jest intuicyjna w obsłudze. Tego nie da się ocenić bez dłuższego użytkowania. Sprawdź opinie w Google Play i App Store przed instalacją.

Dostępność i funkcjonalność

  • Dostępność: Bankowość elektroniczna jest dostępna dla wszystkich klientów posiadających rachunek w BS Pułtusk. To plus, ale to standard.
  • Funkcjonalność: Oferta obejmuje podstawowe funkcje:
    • Sprawdzanie salda i historii rachunku
    • Przelewy krajowe (w tym natychmiastowe)
    • Zakładanie i likwidacja lokat
    • Informacje o kredytach
    • Doładowania telefonu
    • Zlecenia stałe
    • Wnioski o świadczenia (500+, Dobry Start)

Brakuje bardziej zaawansowanych opcji, jak np. możliwość inwestowania czy integracji z zewnętrznymi systemami. Ale dla przeciętnego użytkownika te funkcje powinny być wystarczające.

Najczęstsze pytania o bankowość elektroniczną w Banku Spółdzielczym w Pułtusku

Aby zalogować się do bankowości internetowej, wejdź na stronę banku i kliknij 'Logowanie do systemu', a następnie wprowadź swój identyfikator i hasło; upewnij się, że połączenie jest szyfrowane (https i kłódka w przeglądarce).

Bankowość elektroniczną aktywujesz w oddziale banku lub poprzez wniosek online, po czym otrzymujesz identyfikator i hasło do logowania.

Bank Spółdzielczy w Pułtusku oferuje aplikację mobilną 'Nasz Bank', dostępną na Androida i iOS.

Bankowość internetowa jest częścią bankowości elektronicznej, która obejmuje także aplikacje mobilne i inne kanały zdalnego dostępu.

Możesz sprawdzić saldo, historię operacji, zakładać i likwidować lokaty, wykonywać przelewy krajowe, doładować telefon i składać wnioski o świadczenia.

Dostęp do bankowości elektronicznej jest bezpłatny, a prowizje za operacje online są niższe niż w placówce.

Potrzebujesz urządzenia z dostępem do internetu oraz aktualnej przeglądarki lub smartfona z aplikacją mobilną.

System korzysta z szyfrowania SSL/TLS, silnego uwierzytelniania i autoryzacji transakcji kodami SMS lub mobilną autoryzacją.

Tak, możesz korzystać z bankowości internetowej na komputerze oraz z aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie.

Hasło można zresetować online lub kontaktując się z bankiem, postępując zgodnie z instrukcjami w systemie.

Aplikacja pozwala sprawdzić saldo, historię operacji, wykonać przelew, zarządzać lokatami i kredytami oraz autoryzować transakcje biometrycznie lub e-PIN-em.

Tak, dostęp do aplikacji chroniony jest kodem e-PIN lub biometrią, a każda operacja wymaga autoryzacji.

Pobierz aplikację za darmo z Google Play lub App Store i postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji.

Tak, możesz założyć i zlikwidować lokatę zarówno przez bankowość internetową, jak i aplikację mobilną.

Limity przelewów ustalane są indywidualnie i można je sprawdzić lub zmienić po zalogowaniu do systemu lub kontaktując się z bankiem.
Piotr Nowak
Zweryfikowane przez eksperta

Doświadczony dziennikarz finansowy w sektorze bankowym Polski

Piotr Nowak

31 października